sobota, 26 września 2015

Banana omelette.

Uwielbiam omlet bananowy za ten zjawiskowy zapach. Nawet po usmażeniu pachnie obłędnie. Tylko kusi i kusi aby go zjeść. Do tego jest szybki i łatwy, w sam raz na śniadanko :) Niestety częstym problemem jest jego odwrócenie na patelni. Mi to ogromnie sprawiało problem. Już miałam zrezygnować, kiedy znalazłam ten oto filmik ->> klik. Stosuję ten sposób i na prawdę działa. Wygląda dość komicznie ale przy małej patelni jest okey. 

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Składniki:
-1 banan 
-2 jajka
Wykonanie:
Wszystkie składniki mieszamy ze sobą, można blenderem aby nie było gródek. Następnie ciasto wylewamy na rozgrzana patelnię delikatnie nasmarowaną tłuszczem. Lekko zmniejszamy ogień i smażymy omlet bo obu stronach na złocisty kolor.
Do dekoracji jest potrzebna przede wszystkim nasza innowacja twórcza. Możemy dodać owoce sezonowe, jogurt naturalny, orzechy, cynamon czy też  miód. Smacznego.
Ja robię z połowy tej porcji, i idealnie pasuje na jeden placuszek na małej patelni.
Kaloryczność (bez dodatków):
Życzę miłego gotowania ♥

3 komentarze:

  1. Ale się aż głodna zrobiłam ;o Zastosuję na pewno kiedyś ten pomysł na szybkie śniadanko :)

    Pozdrawiam :) http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń