wtorek, 17 stycznia 2017

Insta Fit Inpirations - Jen Selter

Myślę, że z postacią Jen już się spotkałyście. Nie tyle z jej osobą a raczej jej przemianą. Jej atutem jak i wadą jest sporego rozmiaru pupa, którą samodzielnie wyćwiczyła. I to w zaledwie dwudziesto kilkuletnim wieku. Na jej temat posiłkowałam się opisem z bloga Tips for women.
Zapraszam do kilku słów o Jen Selter.


Jennifer Selter – jest młodą  20-kilku letnią dziewczyną, która pochodzi z Nowego Jorku. Nie studiowała. Ma 168 cm wzrostu i waży 51 kilogramów. Na FB ma ponad 8 milionów fanów a na instagramie obserwuje ją 10 milionów osób! Od 2012 roku regularnie zamieszcza zdjęcia swojej sylwetki w internecie. Sama się przyznaje do tego, że pupa jest jej największym atutem, który posiada i to właśnie ona pojawia się na większości zdjęć. Jennifer w 2010  roku nie miała jeszcze takich pośladków.

Są osoby, które uważają, że takie efekty mogła osiągnąć tylko za pomocą ingerencji chirurgicznej. Osobiście uważam, że jest to totalna bzdura! Dziewczyna pracowała na siłowni, dawała z siebie wszystko. Jennifer również zaprzecza takim informacjom  i uważa, że sama sobie wypracowała taki efekt tylko za pomocą własnych ćwiczeń. Ale przyznaje się do rekonstrukcji nosa. Uważa, że jako Żydówka miała bardzo duży nos i dlatego postanowiła go poprawić. Na dzień dzisiejszy nie pracuje już na siłowni, ponieważ nie mogła sobie poradzić z liczbą fanów, która tam się pojawiała. Teraz  jest rzecznikiem ” Game Plan Nutrition „. Nie może również narzekać na propozycje od światowych marek firm sportowych między innymi: Nike, Lululemon i New Balance. Wszystkim zależy na wykorzystaniu jej atutów w reklamie.

Jennifer podobno nie lubi być w centrum uwagi w miejscach publicznych. Twierdzi, że jest osobą tajemnicza i nikt tak naprawdę dobrze jej nie zna.

Co ją różni od innych trenerek?
Przede wszystkim nie wydaje żadnych programów treningowych, Stara się motywować osoby do zmiany swojego życia poprzez pokazywanie swoich zdjęć. Uważa, że dzięki ciężkiej pracy i poświęceniu każdy może znaleźć się na jej miejscu.

facebook • instagram • twitter/snapchat: JenSelter • youtube













 Co sądzicie i Jennifr Selter? Czy dla Was jest również motywacją?
xoxo♥

42 komentarze:

  1. Trochę wstyd, ale pierwszy raz spotkałam się z jej osobą. Mimo to muszę przyznać, że idealnie nadaje się na inspirację! Tyłek ma boski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za takimi zdjęciami w sieci. Ale motywują, nie powiem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma wspaniałą sylwetkę :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pupę ma pięknie wyrzeźbioną - trzeba przyznać :)
    Ja uwielbiam treningi siłowe i kto wie... może kiedyś osiągnę zbliżony efekt. Chciałoby się :D
    Nie znałam jej wcześniej - duża inspiracja, to fakt :)
    Pozdrawiam cieplutko :) Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega inspiracje, aż chce się wstać i poćwiczyć :)
    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Pośladki ma naprawdę mega <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że ciężka praca jest w 100% opłacalna! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku chciałabym mieć tyle czasu, żeby móc posprzątać, ugotować, spędzić czas z bliskimi, przygotować się do szkoły, pisać regularnie bloga, zadbać o siebie i jeszcze do tego ćwiczyć... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Czasem na godzinę ćwiczeń nie mam czasu ;x

      Usuń
  9. Tak figura to marzenie, szczególnie brzuch ;O

    OdpowiedzUsuń
  10. no świetną ma figurę ;) szkoda że ja nie mam tyle motywacji żeby ćwiczyć :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo cudowna motywacja!
    Obserwuje i zapraszam do obserwacji: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Faceci szaleją za takimi pośladkami, ale ja osobiście takich mieć bym nie chciała: p pozdrawiam! !

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. omg <3 takie ciało to marzenie *.*

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jeśli o mnie chodzi o tak:)
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Ma świetne ciało! Według mnie jest spooorą motywacją ! :)

    --
    Obie jesteśmy aktywne na swoim blogach. Może wspólna obserwacja? :)
    https://something-4-every1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o niej wcześniej ale fakt, figurę ma super:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz o niej słyszę ale muszę przyznać, że samymi swoimi zdjęciami potrafi zmotywować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie tak!Jennifr daje wielkiego kopa motywacyjnego, aby ruszyć się z miejsca i wreszcie coś ze sobą zrobić:) Pozdrawiam http://refleks-patt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ją :D Myślę, że na większość osób działa tak motywująco ;p

      Usuń
  19. Faktycznie jej przemiana jest motywująca! Ja cały czas walczę o wymarzoną sylwetkę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Miała dziewczyna zaciętość. Podziwiam! Mi by się nie chciało :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Jenn jest mega ładna, ale ja raczej nie chciałabym mieć tak dużych pośladków (wystarczą mi już szerokie biodra - okropność).
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać, że na pewno poświęciła sporo czasu na taki efekt :)
    Nie znam jej.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie chciałabym tak wyglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zastanawiam się nad tym czy ktoś z osób odwiedzających tego bloga czy też może autorka wpisów ćwiczyła kiedyś w takim miejscu jak siłownia plenerowa? U mnie w mieście firma Fitpark postawiła niedawno kilka takich i na prawdę moim zdaniem świetnie się na nich ćwiczy. Ktoś z was także próbował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ćwiczyłam i nie próbowałam. Mówię tutaj o siłowni danej firmy. Jeśli mówimy o siłowni np. w parku, którą ufundowało miasto to korzystałam. Polecam. Jest to fajny dodatek jeśli np. biegamy w parku. Tak to nie wiem czy ćwiczenia te są dobre ponieważ nie można tam wykonać wszystkich części ciała a co dopiero trening nóg tylko.

      Usuń