piątek, 24 lutego 2017

Booty workout.

Witam słoneczka!
Czas biegnie nieubłaganie a u mnie niestety jest go coraz mniej. Dlatego ostatnio tak na prawdę jestem a wciąż znikam. Muszę przerzucić się na bardziej oszczędny tryb czasu ;D Hehe.
Ćwicząc w domu możemy korzystać z kompilacji ćwiczeń na każdą partię czyli po prostu jeden z wielu zestawów ćwiczeń trenerek. Jest też możliwość samemu skomponowaniu swoich treningów na każdą konkretną partię. Dziś przygotowałam dla was kilka ciekawych propozycji.
Coś dla początkujących, czyli Mel B i Pamela Raif. Mel B zna każda osoba, która zaczyna z fitnessem. Jej programy są dobrze przygotowane. Osoba pierwszy raz je ćwicząca jak i stała fanka na pewno dobrze się na nich zmęczy. Nie potrzeba do nich nic innego jak strój do ćwiczeń, mata i ewentualnie piłka/krzesło.


Poziom wyżej są jak dla mnie ćwiczenia od Malin.
Są to ciekawe propozycje, które wymagają już więcej techniki. Malin pokazuje je tylko w kilku powtórzeniach. My za to możemy zrobić je np. po 20 powtórzeń w 4 seriach. Podoba mi się w nich to, że nie są zbyt wymagające sprzętowo. Jest ogień!



Kolejne z nich to ćwiczenia na siłowni. Wymagają one np. gum, maszyn czy też sztang. Wersja dla zaawansowanych jak najbardziej. Musimy zwrócić tutaj szczególną uwagę na technikę, ponieważ bawimy się tutaj już ciężarami, które mogą również nie tylko dobrze ale i źle na nas wpłynąć, jak np. kontuzja. Jak dla mnie są to fajne ćwiczenia ale też dosyć wymyślne. Czasem stare dobre przysiady też są dobre!



A wy dodajecie treningi pośladków do swoich ćwiczeń :)?
xoxo♥

13 komentarzy:

  1. Ja akurat w domu nie ćwiczę. Preferuję siłownię. Trening pośladków lubię. Jednak zwykle ćwiczę je przy okazji zajęć Ketteelbell lub TRX. Czasem jakieś przysiady z obciążeniem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie obejrzę filmiki i wykonam ćwiczenia. Obowiązkowo przy ćwiczeniach wykonuję również te na pośladki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ćwiczeń unikam jak tylko mogę

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Nie znałam tych filmików, w ogóle nie znałam Malin! Ostatnio szukałam czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu wziąć się za ćwiczenia :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka razy w tygodniu ćwiczę z Mel B i bardzo lubię jej ćwiczenia :)

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Mel B najlepsza!!!


    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama ćwiczę z Mel B. Zdecydowanie najlepsza!:)
    Buziaki!
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. OOO widzę ćwiczenia z pamelą na piłce <3 uwoelbiam z nia cwiczyć!'

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/souvre-internationale-kosmetyki-nowej.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie zaczynam chodzić na basen i na siłownie na zewnątrz ;)

    OdpowiedzUsuń