sobota, 24 czerwca 2017

Absence.


Witam!
Nie było mnie tu... oj dwa tygodnie? Blisko tego. Maj i czerwiec to najbardziej zabiegane miesiące w roku. I przeliczyłam się ze swoimi siłami. Myślałam, że jakoś wszystko ogarnę i uda mi się systematycznie pisać. Niestety kilka spraw mnie pokonało. Nie miałam nawet czasu aby coś o tym tutaj wspomnie, że przez jakiś okres mnie nie będzie. Szkoła, zakończenie roku, kurs na prawo jazdy, kilka imprez i choroba wyłączyły mnie z blogowego życia. Na szczęście teraz zaczęły mi się wakacje i w końcu mogę ogarnąć lepiej swój czas i bloga. Bardzo się z tego powodu cieszę, ponieważ nie lubię mieć na sumieniu tej myśli, że zaniedbuje bloga. Już niedługo będzie druga rocznica bloga więc pisanie go jest już dla mnie częścią życia. Kiedyś pisałam posty w przód. Tak aby w sytuacji braku czasu móc coś dodać. Jednakże na to też nie miałam czasu. Po za tym nie chciałam zapychać bloga sobie jakimiś nie do końca dopracowanymi postami. Jeśli coś robić to porządnie a nie na odwal się!
(Zdjęcie stare)
Do usłyszenia!

14 komentarzy:

  1. Oj u mnie też ostatnio mało czasu. Zdjęcia stare ale urocze ;) Piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami nie da się wszystkiego ogarnąć, ale ważne jest to, że wracasz na bloga :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to już bywa, gdy ma się sporo obowiązków, trudno wówczas być systematycznym na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. To teraz masz okazję popracować na systematycznością :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgodze się z tym w 100% że te dwa miesiaze zawsze sa zabiegane u mnie jeszcze egzaminy :o

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę ci że masz wakacje też bym chciała ja teraz nie mam czasu na nic ;) na szczęście na blogu jestem w miarę regularna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem tak bywa, mi początek ciąży snuł się niesamowicie, a teraz czas leci jak szalony i również oakzało się, że ponad miesiąc nie byłam na moim blogu :) Ale tak to czasem jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio też nie miałam czasu na blogowanie :) Jakoś tak mi uciekł :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ale z Ciebie szczęściara, ze masz już wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiadomo - zawsze ten czas czerwcowy to dla studentów (i nie tylko) moc pracy.
    Wróć powoli, ale z nową energią :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie dawno Cię nie widziałam, cieszę się, że wracasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasami dobrze jest zrobić sobie przerwę. Mi się czasami tez zdarzają takie blogowe przerwy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz piękne włosy ! ;)

    OdpowiedzUsuń