środa, 20 grudnia 2017

Blogmas 15 - Ubieramy choinkę.

Witam!
Dzisiaj w końcu nadszedł ten piękny dzień i ubraliśmy choinkę. Tak długo na to czekałam. Tym razem tylko i wyłącznie na biało. Na prawdę cudownie wygląda. Niestety zdjęcia nie oddają jej uroku. Może zrobię jeszcze jakieś w dzień. Ze światłem z tv i z lampek trudno się pracuje, i zdjęcia nie są idealne. Gwiazda na czubku i prezenty pod choinką nie zdołały się w ogóle załapać w kadr. Choinka nie jest cięta lecz kopana. I po zimie zamierzamy wsadzić ją do ogródka. Co do ozdób. Miałam zrobić coś na szydełku jednak czasowo nie podołałam. Gdzieś mam aniołka na szydełku jednak nie wiem gdzie :D Heh. Może jeszcze się odnajdzie. Był również pomysł na ozdobienie choinki piernikami jednak myśl ta powstała po zrobieniu pierników. No a wiadomo, trzeba by je wcześniej przedziurawić ;) A wy na jaki kolor w tym roku ubieracie choinkę? xoxo








5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie masz ubraną choinkę :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie jak co roku- biało niebieska choinka z kolorowymi światełkami.
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są takie choinki. Koniecznie zrób zdjęcie w dzień, żeby było lepiej widać :)

    OdpowiedzUsuń